De'Longhi Portioned Espresso/Cappuccino Maker EN660R rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi Portioned Espresso/Cappuccino Maker EN660R rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

deepee3359 10-07-2011

Nu na tweeënhalf jaar kan ik niet meer fatsoenlijk een cappuccino maken. Na een klein laagje melk stopt hij er gewoon mee. Soms moet ik de knop 3 maal indrukken om een beetje fatsoenlijke cappuccino te krijgen. De service na Nespresso is echt niet verkeerd: na telefonisch contact kreeg ik meteen gratis een nieuwe kop voor op de melkkan. Die zou verstopt zitten. Was helaas niet het geval: ook met de nieuwe kop blijft het probleem. Alternatief: reparatie. Maar dat kost maar liefst 115 euro, is vaste prijs. Toch wel erg veel voor een machine die mij 200 euro heeft gekost!! Dus zo tevreden ben ik bepaald niet meer over het apparaat!

frelinel 20-12-2010

Het is een prachtig apparaat maar......die van ons is al 4x terug geweest. De klacht: ongelijke hoeveelheden koffie en tijdens het opschuimen van de melk gaat het regelmatig mis. Na 4x vonden we het genoeg!! Er werd niets aan gedaan want ze konden niets vinden. Wij werden dus voor leugenaars aangezien. Onze garantie is inmiddels voorbij en kunnen dus nergens meer aanspraak op maken. Wij hebben het idee dat ze hier op aangestuurd hebben. Maar goed, voor ons geennespresso ven delongi meer. Wij gaan voor een volautomatische espressomachine. Wel duurder maar dan heb je ook wat!!

Bartho87 12-10-2010

Ik heb de Delonghi EN660R pas een week in mijn bezit, maar ik wilde toch even mijn mening erover kwijt. Allereerst is het apparaat prachtig vormgegeven. De rode kleur maakt het mooi retro.
Op dit moment ben ik nog druk bezig om de verschillende koffiesoorten van Nespresso uit te proberen op het apparaat, wat op zich al een hele mooie en smaakvolle ervaring is.
Verder laat ik de EN660R na het aanzetten altijd eerst een lungo zetten zonder een capsule erin, zodat het apparaat goed opgewarmd is. Hierna maakt het koffie die significant warmer is dan van de Senseo. Daarnaast is het maken van een Cappuccino en Latte Macchiato nu wel erg makkelijk geworden. Ook hier laat ik eerst het stoompijpje even warm worden door even de clean toets in te drukken. Daarna maakt het een erg lekkere cappuccino en latte macchiato naar jou wens, want je kan de hoeveelheid koffie en melk zelf instellen. Zowel de cappuccino als de latte macchiato zijn trouwens ook goed op temperatuur.
Alle onderdelen kunnen in de vaatwasmachine.

Dus in het kort een gebruiksvriendelijk apparaat wat de hygiëne ook hoog in het vaandel heeft (handig schoonmaken stoompijpje). Verder is het zoeken van de Nespresso capsules die jij het lekkerst vind al een geweldige ervaring op zich.
En het geeft gewoon heerlijke koffie & gemak voor cappuccino liefhebbers.

klootwyk 31-07-2009

Ook wij hebben dit apparaat gekocht.
Na een vergelijk tussen Senseo, Nescafe en Nespresso gekozen voor de kwaliteit van de Nespresso koffie. Aangezien wij van cappucino houden en wij een makkelijk bedienbare volautomaat wilden, zijn wij op dit model uitgekomen. Volgens mij de enigste volautomaat voor melk.
Mooi vormgegeven apparaat en mooie kleur rood.
Bediening is simpel en ook het reinigen is in een handomdraai gebeurd. De drankjes komen er prima uit.
Al met al een prima keus gebleken voor ons.

kaatje50 03-04-2009

Een prima apparaat, maar..
Zo nu en dan word ik er ook gestoord van. Vooral de eerste bak cappuccino is meestal maar een Haagse bak. Bij de derde stroomt mijn kopje over. Er komt dus geen vaste hoeveelheid uit de machine. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik aan de hoeveelheden gesleuteld heb en de fabrieksinstellingen krijg ik niet meer terug. De smaak van de koffie is uitstekend. De verschillen in smaak proef ik helaas niet. Maar ik drink ook nooit espresso.
De wijze waarop je geattenteerd wordt op water bijvullen vind ik ronduit minimalistisch bij dit apparaat.
De vormgeving van de melkhouder vind ik ook niet helemaal praktisch als je geen vaatwasser hebt. Je komt niet in het smalle gedeelte met een vaatborstel. Al met al toch wel degelijk een aanrader!

MartinVr 18-04-2008

Hebben dit apparaat (mooie kleur trouwens in rood!) ca. 2 weken in huis en zijn er helemaal aan verslaafd. Wij zijn echte capucinno drinkers. Werkt allemaal rechtoe rechtaan en voorlopig heel betrouwbaar. Smaak van de Nespresso is prima en er is genoeg keus. De geschuimde melk is zoals het hoort te zijn. Door de degelijke en eenvoudige constructie verwacht ik weinig problemen.
Heel veel waar voor z'n geld. Geen moment spijt van gehad en ik denk dat menige duurdere machine op z'n minst minder value for money levert.